Indisponible en français

Résumé Preview

This document gives guidance on the use of social media in emergency management. It gives guidance on how organizations and the public can use, and interact through, social media before, during and after an incident as well as how social media can support the work of emergency services.

This document is applicable to governmental and non-governmental organizations involved in emergency management and crisis communication.


Informations générales

  • État actuel :  Publiée
    Date de publication : 2021-11
  • Edition : 1
  • :
    ISO/TC 292
    Sécurité et résilience
  • 03.100.01
    Organisation et gestion d'entreprise en général

Acheter cette norme

Format Langue
PDF + ePub
Papier
  • CHF88

Vous avez une question?

Consulter notre FAQ

Service à la clientèle
+41 22 749 08 88

Horaires d’ouverture:
De lundi à vendredi - 09:00-12:00, 14:00-17:00 (UTC+1)

Suivez l'actualité de l'ISO

Inscrivez-vous à notre Newsletter (en anglais) pour suivre nos actualités, points de vue et informations sur nos produits.